2012. április 21., szombat

Köszönet

Sziasztok!

Tudom, elég béna lett a vége, de sajnos mostanában teljesen összecsaptak a fejem fölött a hullámok, így sem időm, sem kedvem, sem energiám nem volt az írásra. Ezért a bocsánatotokat kérem.

Szeretném megköszönni a véleményeket, kritikákat, ötleteteket, türelmet és támogatást :) A legtöbb véleményt Szilvinek, Atinak, Abnek, Lucinak, Juditnak és Emily Cullennek köszönhetem :) De a többieknek is nagyon hálás vagyok, mivel az a rengeteg vélemény, amit kaptam, segített nekem túllépni sokszori ihletproblémáimon :) Remélem tetszett a történetem, végétől tekintsetek el, légyszi. Amint lesz időm, elkezdem írni a következő sztorimat, ami teljesen önálló :) Ha esetleg valakinek lenne kedve, hogy a társszerzőm legyen, vagy neki lenne szüksége egyre, akkor keressetek nyugodtan (baloghmercedesz1991@gmail.com).

Végül, de nem utolsó sorban ezer köszönet Krisztinek, aki vállalta a bétázást :)

Puszi Nektek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése