2012. április 12., csütörtök

Első díjam :)


Nagyon boldog voltam tegnap, amikor Evelyn egy meglepetésre hívta fel a figyelmemet :) Nem tudom, mire számítottam, talán egy friss fejezetre, de amikor megláttam, h díjat ajánlott...nem szépítem megeredtek a könnyeim :) Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám :)

Akiknek tovább küldeném:
Cullen
Szylu and Pupi
Mancika
Ancy15

Szabályok:
  1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
  2. Tedd ki a logót a blogodra!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Küld tovább a díjt 4 másik blogírónak!
  5. Linkeld be azokat, akiknek küldöd!
  6. Hagyj megjegyzést nekik, hogy tudjanak a díjazásról!
7 dolog rólam:
- imádok olvasni és írni
- hobbim a zenehallgatás
- szeretek társaságba járni
- egyik kedvenc elfoglaltságom továbbá a tánc
- szívesen korrepetálom németből a nálam fiatalabbakat
- igazi álmodozó vagyok
- szeretek lagziba járni 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése