2012. április 2., hétfő

Kérdés...

Sziasztok :)
Először is nagyon szépen köszönöm a véleményeket (legfőképp a két állandó olvasómnak), és azt is, hogy méltónak tartotok a link cserére :) Akik már a merengőn is olvasták, esetleg a hozzászólásokat is követték, akkor azok tudják, hogy mindig előre meg vannak írva a fejezetek :) (büszkefej)  Ez most sincs másképp, már a 30. is le van bétázva, ami azt jelenti, már csak 6 fejezettel vagyok előttetek (matekzseni vagyok, ugye?). Viszont most nem tudok haladni, mert újra előjött az ínhüvely gyulladásom, így sínben van a (bal)kezem, ezért a gépelés nem nagyon megy:(
Ezért azzal a kérdéssel fordulnék Hozzátok, hogy hogyan tovább. Legyen hetente 2 friss, és esetleg utána (ha elértük a 30-at) többet kelljen várni az újra, vagy legyen hetente egy, és akkor miután aránylag rendbe jön a kezem, többet tudok írni, azaz sűrűbben is tudok feltölteni. Szóval, nektek melyik lenne a jobb? Mert nekem mindegy, csak szeretnék a kedvetekben járni :)
Előre is köszönöm azoknak, akik majd válaszolnak :)

Puszi

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én inkább azt mondanám, hogy hetente legyen egy friss, akkor lassabban érjük el ugye a 30. fejezetet és a kezedet sem kellene olyan hamar megerőltetned. Remélem a kezed hamar meggyógyul, elég fájdalmas lehet :S. Jobbulást neked és vigyázz magadra!
    Puszi, Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Egyetértek az előttem szólóval. Bár iszonyú nehéz lesz kibírni szerintem...Remélem hamar rendbe jön a kezed. Gyógyulj meg hamar.
    Barbi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Egyetértek az előttem szólókkal. Bár nagyon rossz lesz. Mindegy majd csak kibírjuk valahogy. jobbulást kívánok.
    Eddig ez a kedvenc történetem, pedig már sokat elolvastam. Nagyon tehetséges vagy.
    Gigi

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Szerintem is jó a heti 1 friss úgy legalább tovább kitartanak a kész fejezetek te is rendbe jössz és nem kell kapkodnod a frissekkel... Heti 1 jó lesz:) :c jobbulást a kis kacsódra:)

    VálaszTörlés
  5. Huh, nehéz ilyet mondani, de inkább heti egy, úgy talán kevésbé lesznek súlyosak az elvonási tüneteim. És persze mielőbbi gyógyulást!
    Chris

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok :)
    Köszönöm a jó kívánságokat, igyekszem kímélni, hátha hamarabb elmúlik :) Eddig ez mindig bevált :) Mivel a visszajelzések egyhangúan a heti egy friss mellett szavaztak, így VASÁRNAP FRISS :)
    Köszönök Nektek mindent!!!
    puszi

    VálaszTörlés